|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimiçi ![]() ![]() | Alman ve Çek mühendisler Kayseri'de yaptı: Bahçesinde Kız Kulesi [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Kayseri'nin Bünyan ilçesinde 1926 yılında Mustafa Kemal Atatürk'ün imzası ile kurulan ve 1930'de faaliyete alınan Bünyan Enerji Santrali, 96 yıldır aynı makinelerle enerji üretmeyi sürdürüyor. Kaynak ; Milliyet |
|
![]() |
| Seçenekler | Arama |
| |