![]() |
Alman ve Çek mühendisler Kayseri'de yaptı: Bahçesinde Kız Kulesi [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Kayseri'nin Bünyan ilçesinde 1926 yılında Mustafa Kemal Atatürk'ün imzası ile kurulan ve 1930'de faaliyete alınan Bünyan Enerji Santrali, 96 yıldır aynı makinelerle enerji üretmeyi sürdürüyor. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 03:04. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ