|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimdışı ![]() | Eski Teoman’a efendi mesajı [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Şarkıcı, “Eski Teoman’a ne söylemek isterdiniz?” sorusuna, “Teoman’a, ‘Efendi ol’ demek isterdim sadece” yanıtını verdi. “Yarı emekliyim” sözüyle hep gündem olan Teoman, “Tam emeklilik hiçbir zaman olmayacak ama böyle yarı emekli olarak kalacağım hep” dedi. Kaynak ; Milliyet |
|
![]() |
| |