![]() |
Eski Teoman’a efendi mesajı [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Şarkıcı, “Eski Teoman’a ne söylemek isterdiniz?” sorusuna, “Teoman’a, ‘Efendi ol’ demek isterdim sadece” yanıtını verdi. “Yarı emekliyim” sözüyle hep gündem olan Teoman, “Tam emeklilik hiçbir zaman olmayacak ama böyle yarı emekli olarak kalacağım hep” dedi. Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 12:36. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ