Tekil Mesaj gösterimi
Alt 03-10-25, 07:15   #1
Çevrimdışı
Rubix Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
'Parayla saçma geliyor'


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Geçtiğimiz haftalarda Harbiye Açıkhava Sahnesi'nde konser veren ve 3 Kasım'da bir kez daha izleyici karşısına çıkacak olan sanatçı, "Parası olan ve sponsor bulan Harbiye'de konser veriyor" yorumlarına, "Böyle şeyler yaşamadım. Parayla kiralayıp, konser vereceğime, iş yapmam daha iyi. Bana saçma geliyor" dedi.



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla