|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimdışı ![]() | 'Parayla saçma geliyor' [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Geçtiğimiz haftalarda Harbiye Açıkhava Sahnesi'nde konser veren ve 3 Kasım'da bir kez daha izleyici karşısına çıkacak olan sanatçı, "Parası olan ve sponsor bulan Harbiye'de konser veriyor" yorumlarına, "Böyle şeyler yaşamadım. Parayla kiralayıp, konser vereceğime, iş yapmam daha iyi. Bana saçma geliyor" dedi. Kaynak ; Milliyet |
|
![]() |
| |