|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimdışı ![]() ![]() | Bakan Gürlek, Özgür Özel ve Murat Emir'den kazandığı 150 bin liralık tazminatı AFAD'a bağışladı [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Adalet Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, Bakan Gürlek hakkında ortaya attıkları "asılsız" iddialar nedeniyle CHP Genel Başkanı Özgür Özel ve CHP Grup Başkanvekili Murat Emir hakkında dava açıldığı, iki davanın birleştirilmesine karar veren İstanbul 20. Asliye Hukuk Mahkemesinin, Özel ile Emir'in 150'şer bin lira manevi tazminat ödemesine hükmettiği hatırlatıldı. ÖZEL ÖDEME YAPMADI Özel'in ödeme yapmayarak istinaf kararının beklenmesini talep ettiği belirtilen açıklamada, Emir'in kendi iddiaları nedeniyle oluşan tazminatın tamamının ise CHP Genel Merkezi tarafından yatırıldığı kaydedildi. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Açıklamada, Bakan Gürlek'in kendisine ödenen 150 bin lira tazminat tutarını AFAD'a bağışladığı belirtildi. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] CHP Genel Başkanı Özgür Özel'in, partisinin 17 Haziran 2025'teki grup toplantısında, Grup Başkanvekili Murat Emir'in ise aynı yıl haziran ayında düzenlediği basın toplantısında, dönemin İstanbul Cumhuriyet Başsavcısı Akın Gürlek'e yönelik ifadelerinden dolayı hazırlanan dava dilekçesi, İstanbul 20. Asliye Hukuk Mahkemesine sunulmuştu. Adalet Bakanı Gürlek'in tapu kayıtlarını sorgulayan tapu teknikeri gözaltına alındı: Bir anlık gaflet ile yaptım Kaynak ; Milliyet |
|
![]() |
| |