Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Park halindeki otomobil alev aldı! İki araç kullanılamaz hale geldi
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Olay, akşam saatlerinde Nenehatun Mahallesi Fikret Sokak'ta meydana geldi. Park halindeki otomobil ve cipin birinde henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.
Kısa sürede büyüyen yangın diğer araca sıçradı. Çevredekilerin 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarı üzerine bölgeye itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
İtfaiyenin müdahalesiyle alevler söndürülürken, otomobil ve cipte hasar oluştu. Yangına ilişkin inceleme başlatıldı.
Haber Detay Görsel SliderŞanlıurfa'da kanalda kaybolan sürücünün cansız bedeni Suriye’de bulunduAdana'da kan donduran olay: Tartıştığı eşi evi terk edince 2 çocuğunu öldürüp intihar etti