|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimdışı ![]() ![]() | ‘Vatandaş bidon bidon su peşinde koşuyor’ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Usta, “Barajların ölü hacmindeki suyun şehre verilebilmesi için ASKİ Genel Müdürlüğünce pompa sistemlerinin kurulması ve işletilmesi gerekmektedir. İşte ASKİ’nin beceremediği ve yapamadığı da budur. Bu yüzden vatandaşlarımız bidon bidon, tanker tanker su peşinde koşturuyor” dedi. Kaynak ; Milliyet |
|
![]() |
| |