Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Hatay'da orman yangını! Ekipler sevk edildi
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İlçede Samandağ sınırındaki Tavşantepe mevkisinde saat 16.00 sıralarında yıldırım düşmesi sonucu orman yangını çıktı. Dumanları fark edenlerin ihbarıyla adrese Orman Bölge Müdürlüğü'nde görevli çok sayıda orman işçisi ve arazöz sevk edildi.
Ekipler, alevleri kontrol altına alabilmek için çalışma başlattı.
İBB yolsuzluk soruşturmasında iddianame tamamlandı! İmamoğlu için rekor hapis talebi
Kaynak ; Milliyet