ForumAilem
  SohbetYaz
>
+

Kayıt Ol Sevgili Ziyaretçi!
Kayıt olmak için bir dakikanızı ayırın, Daha ne bekliyorsunuz?
Kurallar & İletişim
Kayıt Ol

Etiketlenen üyelerin listesi

 
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 04-11-25, 11:55   #1
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Mobil Sosyal Hizmet Merkezleri ile 226 bin 668 vatandaşa ulaşıldı


Göktaş, yaptığı yazılı açıklamada, Sosyal Hizmet Merkezi bulunmayan ilçe ve köylerin yanı sıra il merkezinin yoğunluklu bölgelerinde vatandaşlarla yüz yüze buluşma imkanı sunan mobil sosyal hizmet aracı ile vatandaşlara rehberlik, bilgilendirme ve yönlendirme hizmetlerinin etkin şekilde ulaştırıldığını belirtti.

Bakan Göktaş, 2025 "Aile Yılı" hedefleri ve Ailenin Korunması ve Güçlendirilmesi Vizyon Belgesi doğrultusunda sosyal hizmet modellerini tanıtmak amacıyla bu araçların ülke genelinde görevlendirildiğini aktardı.

Çernobil'in mavi köpekleri! Doğal laboratuvardan sinyal: 'Boya olsa da incelenmeli'Bu kapsamda 31 ilde hizmet vermesi planlanan üç aracın 14 Mayıs'tan itibaren sahada aktif görev yaptığını ifade eden Göktaş, araçların bugüne kadar 21 ildeki faaliyetlerini tamamladığını kaydetti.

Halihazırda Balıkesir, Yozgat ve Şanlıurfa'da hizmetlerin sürdüğünü belirten Bakan Göktaş, "Kayseri, Nevşehir, Ordu, Giresun, Trabzon, Gaziantep ve Hatay illerimizde de çalışmalarımızın 31 Aralık 2025'e kadar bitirilmesini hedefliyoruz. Sosyal hizmet modelleri hakkında rehberlik, tanıtım ve danışmanlık hizmetlerinin sunulduğu mobil merkezlerimiz aracılığıyla bugüne kadar 226 bin 668 vatandaşımıza ulaştık." ifadelerini kullandı.

"VATANDAŞLARIMIZIN TALEPLERİNİ TİTİZLİKLE KAYIT ALTINA ALDIK"

Sosyal hizmet mobil aracıyla Bakanlık hizmetlerinin yanı sıra "Aile Yılı" kapsamında yapılanlar ve tüm çalışmaların vatandaşlara aktarıldığını kaydeden Göktaş, hizmetlerin vatandaşlar tarafından bilinmesini ve daha yaygın kullanılmasını önemsediklerini vurguladı.

Vatandaşların mobil hizmet araçları vasıtasıyla talep ve beklentilerini doğrudan, aracısız şekilde Bakanlık birimlerine iletebildiğinin altını çizen Göktaş, "Mobil hizmet araçlarımızla vatandaşımızın taleplerini titizlikle kayıt altına alıyor, ilgili birimlerimize ivedilikle iletiyoruz. Bu veriler, bundan sonraki hizmet planlamalarımıza ışık tutacak, politikalarımızı bu yönde şekillendirecektir." değerlendirmesini yaptı.

KRİTİK KONULARDA REHBERLİK SAĞLIYOR

Göktaş, devlet olarak her bir vatandaşa, sosyal hizmetleri eşit, adil ve erişilebilir şekilde sunmak için gayret gösterdiklerini belirterek, şunları kaydetti:

"Mobil sosyal hizmet araçlarımız, sahadaki gücümüzü ve vatandaşlarımızla kurduğumuz gönül köprüsünün ne kadar sağlam olduğunu bir kez daha göstermiştir. Mobil sosyal hizmet araçlarımızla Türkiye'nin dört bir yanında olmaya, 'İnsanı yaşat ki devlet yaşasın.' düsturumuzla hizmet etmeye devam edeceğiz."

Araçların deprem bölgesinde de etkin görev yaptığını, görevli olduğu illerde aile danışmanlığı, çocuk, kadın, engelli ve yaşlı hizmetleri başta olmak üzere koruyucu ve önleyici sosyal hizmet modellerini etkin şekilde tanıttığını aktaran Göktaş, araçların ayrıca bağımlılıkla mücadele ve aile içi iletişim gibi kritik konularda rehberlik sağladığını belirtti.

Prof. Dr. Şener Üşümezsoy, bölgeyi işaret ederek uyardı: 6 büyüklüğünde deprem olabilir
Kaynak ; Milliyet
  Alıntı ile Cevapla
 



Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık