ForumAilem
  SohbetYaz

Kayıt Ol Sevgili Ziyaretçi!
Kayıt olmak için bir dakikanızı ayırın, Daha ne bekliyorsunuz?
Kurallar & İletişim
Kayıt Ol

Etiketlenen üyelerin listesi

Yeni Konu Aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 22-12-25, 14:05   #1
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
İstanbul Festivali’nden global başarı


Pazarlama ekosistemini teknoloji, veri ve medya ile buluşturarak pazarlamanın geleceğini şekillendirmeyi hedefleyen, küresel ölçekte referans kabul edilen Smarties Awards Türkiye ödülleri; ölçülebilir etki yaratan, içgörüye dayalı ve yaratıcı pazarlama projelerini global standartlarda değerlendiriyor.

Bu çerçevede; Focus İstanbul Etkinlik Yönetimi tarafından bu yıl 4’üncüsü düzenlenen, Türkiye’nin erişimi en yüksek yaşam festivali olan İstanbul Festivali, “From Query to Crowd” projesiyle pazarlama ve medya dünyasının en prestijli global platformlarından biri olan Marketing + Media Alliance (MMA) tarafından düzenlenen ödül programında çok önemli bir başarıya imza attı.

“Müşteri Yolculuğu Odaklı Pazarlama – Potansiyel Müşteri Yaratımı / CRM Yönetimi”, “Anında Etki Yaratan Pazarlama / Hızlı Aktivasyon & Promosyon”, “Yapay Zekâ Destekli Hedef Kitle Etkileşimi” ve “Veri İçgörüleri & Bağlamsal Pazarlama” kategorilerinde 3 silver ve 1 bronze ödüle layık görülen proje; kullanıcıların arama niyetinden fiziksel katılıma uzanan müşteri yolculuğunu veri odaklı içgörüler, bağlamsal pazarlama yaklaşımı ve entegre medya stratejisi ile ele alarak markalar için ölçülebilir, etkili ve ölçeklenebilir bir iletişim modeli ortaya koydu. Doğru içgörülerin doğru temas noktalarında aktive edilmesi sayesinde, hedef kitlelerle doğal ve güçlü bir bağ kuruldu.


Kaynak ; Milliyet
  Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık