|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimdışı ![]() ![]() | Çeşme'nin içme suyu hasreti bitiyor [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, 1,7 milyar liralık yatırımla hayata geçirilen projelerle bugünden itibaren 3,7 milyon metreküp arıtılmış suyun Çeşme'ye ulaşacağını belirterek, "Yaz-kış içme suyu ihtiyacı güvence altına alınmış olacak. İzmir'e ve Çesme'ye hayırlı olsun" dedi. 09/08/2025 12:17© TRT HABER Kaynak ; TRTHaber |
|
![]() |
| |