Tekil Mesaj gösterimi
Alt 09-08-25, 13:25   #1
Çevrimdışı
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Çeşme'nin içme suyu hasreti bitiyor


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, 1,7 milyar liralık yatırımla hayata geçirilen projelerle bugünden itibaren 3,7 milyon metreküp arıtılmış suyun Çeşme'ye ulaşacağını belirterek, "Yaz-kış içme suyu ihtiyacı güvence altına alınmış olacak. İzmir'e ve Çesme'ye hayırlı olsun" dedi.

09/08/2025 12:17© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla