|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimiçi ![]() ![]() | Hiroşima, atom bombası felaketinin 80. yılını andı [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Japonya, 6 Ağustos Çarşamba sabahı sessiz bir dua eşliğinde Hiroşima'ya atılan atom bombasının 80. yılını andı. Törene Japonya Başbakanı Shigeru Ishiba ve dünyanın dört bir yanından yetkililer katıldı. 06/08/2025 06:34© TRT HABER Kaynak ; TRTHaber |
|
![]() |
| |