|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimdışı ![]() | Haziran ayında anne olmuştu! Sahra Işık: Yorgunluktan kendimden geçtim [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Survivor ile tanınan Sahra Işık, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla yaşadığı yoğun süreci anlattı. Hem bebek bakımı hem de taşınma telaşıyla uğraştığını belirten Işık, yaşadığı yorgunluğu samimi sözlerle ifade etti. Kaynak ; Milliyet |
|
![]() |
| |