Tekil Mesaj gösterimi
Alt 24-04-26, 16:22   #1
Çevrimdışı
Rubix Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Haziran ayında anne olmuştu! Sahra Işık: Yorgunluktan kendimden geçtim


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Survivor ile tanınan Sahra Işık, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla yaşadığı yoğun süreci anlattı. Hem bebek bakımı hem de taşınma telaşıyla uğraştığını belirten Işık, yaşadığı yorgunluğu samimi sözlerle ifade etti.

Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla