|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimdışı ![]() | Bülent Şakrak aşkını haykırdı: Her gün biraz daha iyi… [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Ünlü oyuncu Bülent Şakrak ve Ceyda Düvenci, 8 yıllık evliliğini sonlandırdı. Bülent Şakrak ve Ceyda Düvenci, aradıkları mutluluklarını yeni ilişkilerinde buldu. Boşanmanın ardından Bülent Şakrak, bir süre meslektaşı Burcu Kirman'la aşk yaşamış ancak çift ayrılık kararı almıştı. İlginizi ÇekebilirDaha sonra Bülent Şakrak'ın ayakkabı tasarımcısı Duygu Arabacıoğlu'yla birlikte olduğu ortaya çıkmıştı. Ünlü çiftin birlikteliği de sosyal medya paylaşımlarıyla ortaya çıkmıştı. Şakrak bu paylaşımıyla aşk iddialarını doğrulamış ve, "Ahh ediyor bir gül için, şu bülbül bana benziyor!" notunu eklemişti. ''GÜLÜŞÜ GÜLDEN GÜZEL KIVIRCIĞIM" Geçtiğimiz aylarda Şakrak, sevgilisinin doğum gününü ''Gülüşü gülden güzel kıvırcığım.. İyi ki doğmuşsun. Seni Seviyorum.'' sözleriyle Instagram hesabından kutlamıştı. Son olarak bu kareyi yayınlayan ünlü oyuncu, "Roman olur yazsam seni" notuyla aşkını bir kez daha ilan etmişti. BİRİNCİ YIL DÖNÜMLERİNİ KUTLADILAR Ünlü çift, birinci yıllarını da kutladı. Çift, adeta paylaşımlarıyla da aşka geldi. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] 'NİCELERİNE SEVGİLİM' Duygu Arabacıoğlu paylaşımında, "1 yıl sakin, net, gerçek. Büyütmeden, zorlamadan, olduğu gibi. Ve her gün biraz daha iyi.. Nicelerine sevgilim" notunu ekledi. Bülent Şakrak ise, "Kurban olam kirpiğine kaşına" ifadelerini kullandı. Seda Sayan'dan olay çıkış: 'Çorapsız bacak görmek istemiyorum’ Kaynak ; Milliyet |
|
![]() |
| |