Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
‘Güzel yorumlar alıyorum'
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İstanbul Nişantaşı City’s’de görüntülenen Binici, son olarak ‘Doktor Bana Bir Çare’ oyunuyla seyirci karşısına çıkıyor. Binici, “Oyunlardan dolayı çok güzel yorumlar alıyorum. Turneler harika geçiyor. Bugüne kadar oynadığım oyunlarla Türkiye’yi turneyle üç defa dolaştım. Çok güzel tepkiler alıyorum” dedi.
Diziler için ise Binici, “Görüşmeler var. Bakalım” diye konuştu.