Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
‘Cansel benden daha lohusaydı’
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Eşi Cansel Elçin ile ‘Biz Bize’ye konuk olan oyuncu, “Cansel benden daha lohusaydı. İlk iki ay ‘Biraz öğrenseydin’ diye çok kızdım” dedi.
Elçin ise, “Lohusa döneminde perttim. Hiçbir şeyden anlamıyorum. Neye uğradığımı şaşırdım. Kadının güçlü olduğuna inancım eşimin doğumundan sonra daha da arttı. Biz erkekler bir hiçiz” sözleriyle dikkat çekti.