|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimdışı ![]() | ‘Kendimi değersizleştirmiştim’ [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]MESUT YILMAZ - 2020 yılında yakalandığı meme kanserini erken tanı sayesinde yenen Hande Yener, Dünya Kanser Günü kapsamında hastalarla bir araya geldi. Medicana Zincirlikuyu Hastanesi’nde düzenlenen söyleşide kanserle mücadelesini anlatan sanatçı, “Kendimi değersizleştirdiğim bir dönemde yakalandım. Kitleyi elimle buldum ve hemen doktora koştum” diye konuştu. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Teknolojinin ilerlediğini söyleyen Yener, “Kontrole gitmekten korkan insanların hayatına yeterince değer vermediğini düşünüyorum. Sadece kuaföre gidiyorsan, dış görünüşe önem veriyorsundur” dedi. Hastalığını bir süre sakladığını belirten şarkıcı, “Sahneye, ameliyatta takılan drenleri ceketin vatkalarının içine saklayarak çıktım” itirafında bulundu. [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Ufuk Özkan'ın ameliyatı 11 saat sürdü! Hastaneden sağlık durumuyla ilgili açıklamaEvlilik yolunda ilk adım! İrem Derici sevgilisi Melih Kunukçu ile nişanlandı Kaynak ; Milliyet |
|
![]() |
| |