Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
‘Kilo verirsem yine şaka bulurum’
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Eşi Berfu Yenenler’le Marmara Forum’daki Forum Wishland etkinliğine katılan komedyen, “Kilo için, ‘Biraz komedyenlere yakışıyor, sempatik tarafı var’ deniliyor. Onun gitmesinden korkunuz var mı?” sorusuna, “Yok öyle bir şey değil. Zayıflarsam ona da şaka bulurum. Kilo verdim, ‘Eyvah şaka yapamayacağım’ değil. Keşke o anlar gelse” yanıtını verdi.