ForumAilem
  SohbetYaz

Kayıt Ol Sevgili Ziyaretçi!
Kayıt olmak için bir dakikanızı ayırın, Daha ne bekliyorsunuz?
Kurallar & İletişim
Kayıt Ol

Etiketlenen üyelerin listesi

Yeni Konu Aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 12-12-25, 14:40   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
GoTürkiye'den yıldızlı tanıtım! Ozan Akbaba ve Sinem Ünsal İstanbul'u yeni yüzü oldu


İstanbul’un kozmopolit ruhunu, kültürel zenginliğini ve modern enerjisini merkeze alan dördüncü yeni mini dizi “An İstanbul Story”, GoTürkiye YouTube hesabında izleyiciyle buluştu. Mini dizi, 16 saatte YouTube, Instagram ve TikTok platformlarında 4 milyon 700 bin görüntülenmeye ulaştı.

Başrollerini Ozan Akbaba ve Sinem Ünsal’ın paylaştığı 10 bölümlük yapım An Istanbul Story, 2025 Wanderlust Reader Travel Awards’da okuyucuların oylarıyla “Avrupa’nın En Cazip Şehri” seçilen İstanbul’un büyüsünü, Duru ve Selim’in samimi hikayesi üzerinden ekrana taşıyor. İstanbul’u yalnızca bir arka plan olarak değil, hikayenin yaşayan bir karakteri olarak ele alan dizi; aynı projede başrolü paylaşmalarına rağmen anlaşmakta zorlanan Duru ve Selim’in ilişkisini merkezine alıyor. Beklenmedik gelişmelerle derinleşen bu bağ, şehrin dinamik ritmiyle iç içe ilerleyerek İstanbul’un çok katmanlı ruhunu izleyiciye hissettiriyor.



Projenin ana cümlesi, dizinin anlatı gücünü özetliyor: “Unutulmaz hikayeler başka yerde yaşanmaz.”

Ay Yapım imzası taşıyan dizinin yönetmen koltuğunda uluslararası ödüllere sahip Hilal Saral otururken, senaryo çağdaş anlatım diliyle dikkat çeken Kemal Hamamcıoğlu tarafından kaleme alındı. “An İstanbul Story”, İstanbul’un kültürel mirasını, estetik dokusunu, çok katmanlı şehir yaşamını modern ve enerjik bir anlatımla küresel izleyiciye sunmayı hedefliyor.



GOTÜRKİYE’NİN SİNEMATOGRAFİK TANITIM VİZYONU GÜÇLENEREK SÜRÜYOR

TGA’nın son yıllarda hayata geçirdiği hikaye odaklı dijital içerik stratejisi, Türkiye’yi klasik tanıtım dilinin ötesine taşıyarak küresel ölçekte güçlü bir marka anlatısı oluşturuyor.

GoTürkiye çatısı altında üretilen mini diziler; yüksek prodüksiyon kalitesi, uluslararası oyuncu kadroları ve evrensel hikaye diliyle Türkiye’nin dijital tanıtımda öncü ülkeler arasında yer almasını sağlıyor.



DİJİTAL TANITIMDA 2,8 MİLYAR GÖRÜNTÜLENME

GoTürkiye’nin sinematografik mini dizileri, dijital platformlarda bugüne kadar elde edilen izlenme performanslarıyla dikkat çekiyor. Daha önce yayınlanan “Antalya Gambit” ve “İstanbul My Love”, fragmanlar ve bölümler dahil olmak üzere toplamda 2,8 milyar görüntülenmeye ulaşarak Türkiye’nin dijital hikaye anlatımındaki küresel etkisini ortaya koymuştu.

Yeni yapım An İstanbul Story, 16 saatte YouTube, Instagram ve TikTok platformlarında 4 milyon 700 bin görüntülenmeye ulaştı. GoTürkiye’nin dijital tanıtımda oluşturduğu güçlü ivmenin devam ettiğini gösteriyor. TGA ve GoTürkiye, yenilikçi içerik yaklaşımıyla Türkiye’nin kültürel zenginliğini ve şehir hikayelerini dünya sahnesine taşımayı sürdürüyor.



Kaynak ; Milliyet
  Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık