Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
'Ben olsam geri istemezdim'
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İstanbul Nişantaşı City's'de görüntülenen model, "Bana sosyal medyadan çok yardım isteği geliyor. Genelde bilinen kurumlara yardım yapıyorum ama bazen sosyal medyadaki hesaplara da para gönderiyorum. Aralarında dolandırıcı olanlar da denk geldi ama geri istemedim. Bülent Hanım borç vermiş, onu geri istiyor. Haklı sebebi var ama ben olsam 16 bin lirayı istemezdim" ded