|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimdışı ![]() | 'Ambulansa yol verdiğim için oldu' [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Olayı anlatan şarkıcı, "Polisin üzerine araba sürüyorum gibi video lanse edildi. Güzel algı yaratıldı. Orada kaza vardı, bir ambulansa yol verdim. Emniyet şeridi yolu değil, herkesin kullandığı bir yol. Ambulansa yol verince memur bey, beni çevirdi. 'Dur' ikazına durdum" ifadelerini kullandı. -MESUT YILMAZ Kaynak ; Milliyet |
|
![]() |
| |