|
|
|
| Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..! | |
| | LinkBack | Seçenekler | Arama |
| | #1 |
| Çevrimdışı ~ www.sohbetyaz.com ~ ![]() | 'Tiyatronun çok parasını yedim' [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Eşi Cihan Ayger'le bir etkinliğe katılan oyuncu, "Meslektaşlarımın ne kadar kazandığını bilemem. Ben çok parasını yedim tiyatronun. Yıllardır yapıyorum. Az çok diye bakmıyorum yani. Beni zamanında çok geçindirmiştir" dedi. Kaynak ; Milliyet |
|
![]() |
| |