Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
'Volkan Konak'ı çok kıskandım'
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Şarkıcı, "Çok kıskandım, biliyor musunuz? Hep hayalimdir benim sahnede ölmek" dedi. Nuh'un Gemisi Deluxe Hotel'de konser veren Ünsal, "İstanbul depreminde İzmir'deydim. Manevi annemle ilgileniyordum. Benim kaygım ve korkum yok. Ölüm her yerde, bizi bulacak. Ölümden kaçış yok. 6 Şubat Kahramanmaraş depreminde kardeşimi kaybettim" diye konuştu.