SohbetYaz.Com
XP Odulleri Sistemi
XP Kazanmaya Basla!
Gunluk Giris
Her gun +50 XP
Streak Bonusu
Seri yap, bonus kazan!
Gunluk Gorevler
Gorev tamamla, XP kazan
XP Market
Unvan, rozet, boost al!
Uye ol, her gun XP kazan ve liderlik tablosuna gir!
FATagram
Hikayeler kilitli
Bu içerikler üyelere özeldir.
Kayıt ol, tüm içeriklere eriş!
Üye Ol
FA-X
Tweetler kilitli

Resimyolu SohbetYaz Loadix

Reklam Ver Netguc İnternet Hizmetleri Reklam Ver
Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..!
Ask Mesaji Gonder
♥ Ask Mesaji Gonder
Bugun kalan mesaj hakkiniz: 0
Kayıt Ol Sevgili Ziyaretçi!
Kayıt olmak için bir dakikanızı ayırın, Daha ne bekliyorsunuz?
Kurallar & İletişim
Kayıt Ol
Bizi Takip Edin

Etiketlenen üyelerin listesi

Yeni Konu Aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama
Alt 09-01-26, 10:36   #1
Çevrimdışı
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Bakan Bayraktar: Türkiye çok yakında Somali'de sondaj yapacak


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre Bayraktar, burada yaptığı konuşmada Türkiye'nin enerji vizyonunu paylaşarak, gençlere tavsiyelerde bulundu.

Kendi gemileri ve insan kaynağıyla petrol ve doğal gaz arama hedefiyle yola çıktıklarını belirten Bayraktar, bu yolda gece gündüz yoğun çaba sarf ettiklerini aktararak, "Gabar'da eskiden roket sesleri, kan, gözyaşı, kurşun ve ölüm vardı, şimdi o dağlarda binlerce insan, binlerce genç kardeşimiz çalışıyor ve her yıl 2 milyar dolarlık ekonomik değeri olan petrolü toprağın altından çıkarıyorlar." ifadelerini kullandı.

Bayraktar, Karadeniz'deki doğal gazı 2 bin 100 metre deniz derinliğindeki bir lokasyonda bulup 170 kilometre mesafeden karaya taşıdıklarını ve evlerde kullanılır hale getirdiklerini vurgulayarak, Türkiye'nin çok yakında Somali'de sondaj yapacağını anımsattı.

Türkiye'nin enerji vizyonuna değinen Bayraktar, "Ülkemizde güneşi, rüzgarı, jeotermali, kömürü, bütün enerji kaynaklarımızı ve nükleeri, hiç ayırt etmeksizin mutlaka kullanmamız lazım. Bunlar ülkemizin olmazsa olmaz ana konularıdır." değerlendirmesinde bulundu.

Bayraktar, hayatın her aşamasında farklı sınavların olduğunu vurgulayarak, şunları kaydetti:

"Bir kısmı daha zor, bir kısmı daha kolay ama günün sonunda bizim görevimiz bu zorlu sınavlarda veya karşımıza çıkan konularda mücadele etmek, gayret etmek, çalışmak, elimizden gelenin en iyisini yapabilmek. Bazen başarısız olabiliriz, neticelerimiz istediğimiz gibi olmayabilir ama hayatta en önemli, en değerli şey o gayret, o enerjiyi kaybetmemek. Günün sonunda, sarf ettiğiniz her çaba mutlaka bir gün size dönecek. Daha aydınlık yarınlar için, siz gençlerimizin çok daha iyi, çok daha güzel, müreffeh bir ülkede yaşaması için gece gündüz çalışıyoruz. Bayrağı size devrettiğimizde inşallah siz de bizden çok daha ileriye bunu götüreceksiniz."



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla


Cevapla



Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık