ForumAilem
  SohbetYaz
>
+

Kayıt Ol Sevgili Ziyaretçi!
Kayıt olmak için bir dakikanızı ayırın, Daha ne bekliyorsunuz?
Kurallar & İletişim
Kayıt Ol

Etiketlenen üyelerin listesi

 
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 13-09-25, 07:05   #1
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
'Müşteri deneyimini merkeze alıyoruz'


Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden,uyguladıkları müşteri odaklı çalışmalar ve sonuçlarıyla ilgili şu bilgileri paylaştı: "Yılın ilk yarısında toplam abone sayımızı 54.2 milyona çıkarırken, mobilde 28.5 milyon aboneye ulaştık ve son on iki ayda 2.5 milyonu aşan faturalı net abone kazanımı ile tarihi bir rekora imza attık. Bu güçlü sonuçlar, sabırla ve kararlılıkla hayata geçirdiğimiz müşteri deneyimi vizyonumuzun en somut yansımasıdır. Özellikle faturalı segmentte elde ettiğimiz rekor büyüme, doğru stratejik yaklaşımımızın sürdürülebilir bir değere dönüştüğünü gösteriyor. Müşteri memnuniyetini ve teknolojik yatırımları büyüme stratejimizin merkezine alırken, yenilikçi ürün ve hizmetlerimizle bireysel ve kurumsal müşterilerimize 360 derece çözümler sunuyoruz. Bu anlayışın en önemli örneklerinden biri olan Türk Telekom Prime ile kahveden seyahate, e-ticaretten dijital servislere, bol GB'lı mobil tarifelerden yüksek hızlı fiber internet paketlerine kadar yaşamın her anına ayrıcalık katan bir dünya sunuyoruz."



Kaynak ; Milliyet
  Alıntı ile Cevapla
 



Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık