![]() |
'Müşteri deneyimini merkeze alıyoruz' [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden,uyguladıkları müşteri odaklı çalışmalar ve sonuçlarıyla ilgili şu bilgileri paylaştı: "Yılın ilk yarısında toplam abone sayımızı 54.2 milyona çıkarırken, mobilde 28.5 milyon aboneye ulaştık ve son on iki ayda 2.5 milyonu aşan faturalı net abone kazanımı ile tarihi bir rekora imza attık. Bu güçlü sonuçlar, sabırla ve kararlılıkla hayata geçirdiğimiz müşteri deneyimi vizyonumuzun en somut yansımasıdır. Özellikle faturalı segmentte elde ettiğimiz rekor büyüme, doğru stratejik yaklaşımımızın sürdürülebilir bir değere dönüştüğünü gösteriyor. Müşteri memnuniyetini ve teknolojik yatırımları büyüme stratejimizin merkezine alırken, yenilikçi ürün ve hizmetlerimizle bireysel ve kurumsal müşterilerimize 360 derece çözümler sunuyoruz. Bu anlayışın en önemli örneklerinden biri olan Türk Telekom Prime ile kahveden seyahate, e-ticaretten dijital servislere, bol GB'lı mobil tarifelerden yüksek hızlı fiber internet paketlerine kadar yaşamın her anına ayrıcalık katan bir dünya sunuyoruz." Kaynak ; Milliyet |
| Forum Saati: 03:17. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
NETGUC İNTERNET HİZMETLERİ