ForumAilem
  SohbetYaz

Sevgili Ziyaretçi!
Kayıt olmak için bir dakikanızı ayırın, Daha ne bekliyorsunuz?
Kurallar & İletişim
Kayıt Ol

Etiketlenen üyelerin listesi

Yeni Konu Aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 24 - 04 - 2025, 12:10   #1
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Deprem sonrası iletişim sorunlarıyla ilgili Bakan Uraloğlu'ndan açıklama: Gereğini yapacağız


HABER MERKEZİ/ Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'nun açıklamaları şu şekilde: "Bu bizim için tecrübe oldu. Birçok bilgiyi arkadaşlarımızdan aldık. Bu işe yetkin olan arkadaşlarımızla, 3 operatörle İstanbul'da bir araya geliyoruz. Benzerinde bunu yaşamama adına neler yapmalıyızı masaya oturacağız. Olması gerektiği halde olmayan eksikliklerle ilgili gereğini yapacağımızı söyleyebilirim.

THY'NİN TAVAN FİYAT UYGULAMASI HAKKINDA

Türkiye'de bir tavan uygulaması var. Business yolcuların harici tavan uygulamasının haricinde kimse bilet satamaz. Depremin ilk anından sonra insanların İstanbul'dan çıkış refleksinin olduğunu gördük. Kuzey Marmara otoyolu insanların çıkışını sağladı. Hayayoluna talep olunca görüştük hem THY hem Pegasus 1750 TL'ye düşürdü. Gerektiğinde de bedava yapacağız. Anlık fiyatların yükselmiş olmasıyla ilgili bir algı var ama tavan fiyatlar asla geçilmedi. Tavan fiyat aşılmadı, 4850 TL diye hatırlıyorum. Eğer onun açıldığıyla ilgili tespit varsa bildirin kesinlikle gereğini yaparız.

6 ŞUBAT SONRASI GSM OPERATÖRLERİYLE İLGİLİ ÇALIŞMA OLDU MU?

En büyük verdiğimiz ceza yeni yatırımların yapılması oldu. Deprem anında yıkılmaması için çelik kuleler kuruyoruz. Bir taraftan şunu istiyoruz. En önemlisi kriz anında ulaşalım istiyoruz."



Kaynak ; Milliyet
  Alıntı ile Cevapla
Cevapla



Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık