SohbetYaz.Com
XP Odulleri Sistemi
XP Kazanmaya Basla!
Gunluk Giris
Her gun +50 XP
Streak Bonusu
Seri yap, bonus kazan!
Gunluk Gorevler
Gorev tamamla, XP kazan
XP Market
Unvan, rozet, boost al!
Uye ol, her gun XP kazan ve liderlik tablosuna gir!
FATagram
Hikayeler kilitli
Bu içerikler üyelere özeldir.
Kayıt ol, tüm içeriklere eriş!
Üye Ol
FA-X
Tweetler kilitli

Resimyolu SohbetYaz Loadix

Reklam Ver Netguc İnternet Hizmetleri Reklam Ver
Sevgini paylaşmak için bir neden yeterli 💗 - Yeni mesaj yok..!
Ask Mesaji Gonder
♥ Ask Mesaji Gonder
Bugun kalan mesaj hakkiniz: 0
Kayıt Ol Sevgili Ziyaretçi!
Kayıt olmak için bir dakikanızı ayırın, Daha ne bekliyorsunuz?
Kurallar & İletişim
Kayıt Ol
Bizi Takip Edin

Etiketlenen üyelerin listesi

Yeni Konu Aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama
Alt 13-03-26, 11:08   #1
Çevrimiçi
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Orta Doğu'da sessiz tahliye! ABD'den yaralı askerleri için kritik hamle geldi


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]CBS News kanalının haberine göre, ABD, İsrail ile 28 Şubat'ta başlattığı saldırıların ardından bölgede yaralanan askerlerinin tahliyesi için harekete geçti.

Konuyla ilgili bilgi sahibi kaynaklar, Suudi Arabistan'dan havalanan uçağın önce Umman'da durduğunu ve daha sonra Almanya'daki ABD üssüne gittiğini savundu.

'ACİL KODLU YARALANMALARLA GETİRİLDİLER'

İsimleri açıklanmayan kaynaklar, uçakta yaklaşık 20 yaralı ABD askerinin bulunduğunu, bunlardan ikisinin insansız hava aracı (İHA) patlamasında yaralandığını öne sürdü.

Kaynaklar, askerlerin Almanya'daki Landstuhl Bölge Tıp Merkezi'ne travmatik beyin hasarı, hafıza kaybı ve beyin sarsıntısı gibi "acil" kodlu yaralanmalarla getirildiğini iddia etti.

ABD Savunma Bakanlığı Sözcüsü Sean Parnell, 10 Mart'taki açıklamasında, ülkesi ile İsrail'in İran'a yönelik saldırılarının ardından 8'i ağır yaklaşık 140 ABD askerinin yaralandığını belirtmişti.

ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığından (CENTCOM) 9 Mart'ta yapılan açıklamada da İran'ın, ABD ve İsrail’in saldırılarına yaptığı misillemeler sırasında ölen ABD askerlerinin sayısının 7'ye çıktığı duyurulmuştu.

NE OLMUŞTU?

İsrail ve ABD, Tahran ile Washington yönetimleri arasında müzakereler sürerken 28 Şubat'ta İran'a askeri saldırı başlattı.

İran da İsrail'in yanı sıra ABD üslerinin bulunduğu Katar, Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) ve Bahreyn başta olmak üzere bazı bölge ülkelerinde belirlediği hedeflere saldırılarla karşılık verdi.

ABD-İsrail saldırılarında İran lideri Ayetullah Ali Hamaney'in yanı sıra çok sayıda üst düzey yetkili öldü.

İranlı yetkililere göre, ABD-İsrail saldırılarında ölü sayısı 1348'i, yaralı sayısı 17 bini aştı.


Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla


Cevapla



Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık