Tekil Mesaj gösterimi
Alt 23-06-26, 21:26   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Okul etkinliği kabusa döndü! Zehirlenme şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi.

Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu.

Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu. Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.

Kiracısına 4 aydır ulaşamıyordu! Kalkıp mezarlığa gitti: Duyanlar kulaklarına inanamadı
Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla