Tekil Mesaj gösterimi
Alt 22-06-26, 07:21   #1
Çevrimdışı
Rubix Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Bir hafta hastanede kaldı


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Hande Ünsal, İstanbul Nişantaşı’nda bir hastaneden çıkarken görüntülendi. Şarkıcı, “Viral bir enfeksiyon sebebiyle geldim.

Kronik bronşitim olduğu için o da zor geçen bir durum. O yüzden bir haftadır buradayım. Nazar boncuğu taktım çıkmadan önce” diye konuştu.



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla