Tekil Mesaj gösterimi
Alt Dün, 07:20   #1
Çevrimdışı
Rubix Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Kazım Koyuncu için söylediler


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Tiyatrosu’nda gerçekleşen gecede sahne alan Şevval Sam, Cahit Berkay, Niyazi Koyuncu ve Selçuk Balcı’nın da aralarında bulunduğu müzisyenler, merhum sanatçının şarkılarıyla duygu seli yaşattı. Sam, “Gençlerinin Karadenizli olmalarından gurur duymalarına vesile olmuş bir karakter, gencecik gitti” sözleriyle Koyuncu’ya özlemini dile getirdi. Sahneden inerken duygusal anlar yaşayan Niyazi Koyuncu ise, “Abimin yolundan ve izinden gidiyorum. Bayrağı bana teslim etti. Onu çok özlüyorum” dedi.



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla