Tekil Mesaj gösterimi
Alt 20-06-26, 15:20   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: 50'nin üzerinde savaş gemisi inşa ediyoruz


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Aynı anda en fazla savaş gemisi yapabilen ülkelerden biriyiz. Halihazırda 15'ten fazlası dost ve müttefik ülkelere ihraç edilmek üzere, 50'nin üzerinde savaş gemisini imal ediyoruz." dedi.

20/06/2026 14:13© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla