Tekil Mesaj gösterimi
Alt 15-06-26, 17:48   #1
Çevrimdışı
Rubix Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Nesrin Cavadzade: İlk kez bir anneyi oynuyorum


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]“ANNEYİ OYNAMAK HEYECAN VERİCİ”

Daha 17’de güçlü bir kadın hikâyesini ekrana taşıyan Nesrin Cavadzade, heyecanını paylaştı: Şebnem karakteriyle ilk defa bir anneyi oynuyorum. Çok heyecanlıyım. Dizi, bir ailenin ve sırların ortaya çıkış hikâyesini anlatıyor. Senaryomuza güveniyoruz ve çok uzun ömürlü olacağına inanıyoruz.

Daha 17’nin dikkat çeken yükselişi “HARİKA İNSANLARLAYIM”

Dizide Şebnem karakterini canlandıran Cavadzade, genç ekip arkadaşlarıyla çalışmanın kendisine iyi geldiğini belirtti. Güzel oyuncu, “Bodrum’un güzelliğinde harika insanlarla birlikteyim. Çok mutluyum” dedi.

PAZAR AKŞAMLARI KANAL D’DE

Yapımcılığını Yaşar İrvül ve Efe İrvül’ün üstlendiği Pastel Film imzalı Daha 17, pazar akşamları Kanal D ekranlarında izleyiciyle buluşuyor.





Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla