| Cumhurbaşkanı Erdoğan: ABD ve İran arasında varılan mutabakatı memnuniyetle karşılıyorum [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Cumhurbaşkanı Erdoğan, "ABD ve İran arasında varılan mutabakatı, bölgemizde sulh-u sükûnun hâkim kılınması adına önemli bir gelişme olarak görüyor, memnuniyetle karşılıyorum." dedi.
15/06/2026 02:25© TRT HABER
Kaynak ; TRTHaber
|