Tekil Mesaj gösterimi
Alt 15-06-26, 03:21   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: ABD ve İran arasında varılan mutabakatı memnuniyetle karşılıyorum


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Cumhurbaşkanı Erdoğan, "ABD ve İran arasında varılan mutabakatı, bölgemizde sulh-u sükûnun hâkim kılınması adına önemli bir gelişme olarak görüyor, memnuniyetle karşılıyorum." dedi.

15/06/2026 02:25© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla