Tekil Mesaj gösterimi
Alt 07-06-26, 13:26   #1
Çevrimdışı
Rubix Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Mut’ta festival rüzgârı! Ceza ve Simge’den unutulmaz gece


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Şehir Stadında düzenlenen ücretsiz halk konserinde önce Ceza sahneye çıktı. Ünlü rapçi, söylediği şarkılarla izleyenleri coşturdu. Daha sonra sahne alan Simge ise popüler şarkılarını seslendirdi. Simge'nin, ‘Öpücem’, ‘Mışmış’, ‘Söyleme’ gibi hit olmuş şarkılarına seyirciler de eşlik etti.

Mut'ta bulunmaktan büyük mutluluk duyduğunu söyleyen Simge'ye bu yılın Kayısı Güzeli unvanı verildi.

Sinan Akçıl ayağındaki 14 dikişle sahneye çıktı

Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla