Tekil Mesaj gösterimi
Alt 06-06-26, 11:24   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
İstanbul'da ormanlık alanlara girişler yasaklandı


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İstanbul Valiliği, kent genelinde ormanlık alanlara girişlerin, mangal, tüp kullanımı ve nargile gibi sebeplerle ateş yakmanın 8 Haziran-15 Ekim tarihlerinde yasaklandığını duyurdu.

06/06/2026 08:50© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla