Tekil Mesaj gösterimi
Alt 17-05-26, 07:20   #1
Çevrimdışı
Rubix Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
‘En azından estetiklerimi saklamıyorum’


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]“Deprem olsa ilk kurtaracağım şey peruklarım” diyerek, kahkaha tufanı estiren sanatçı, Seda Sayan’la 35 yıllık dostluğunun perde arkasını anlatırken hem duygulandı hem de güldürdü.

Estetik açıklamalarıyla da dikkat çeken Soyman, “Bazı insanlar yaptırdığını saklar, ben saklamıyorum” sözleriyle yarım yüz germe operasyonundan özel hayatına merak edilenleri Asiye Acar’a anlattı. Sanatçının, ihtişamlı evinde yaptığı açıklamalar bugün saat 12.45’te Kanal D’de.



Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla