Tekil Mesaj gösterimi
Alt 30-04-26, 11:24   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
'Milletvekilliğini bile istemem' dedi! 40 yılını adadı: Öyle bir sevgisi var


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Elazığ'da 40 yıldır Devlet Demir Yolları'nda çalışan Mehmet Fırat, son seferini yaparak emekliliğe ayrıldı. İşini severek yaptığını ve ayrıldığı için üzgün olduğunu söyleyen Fırat, son seferinde ailesi ve iş arkadaşları tarafından çiçek ve alkışlarla karşılandı.
Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla