[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Gaziantep'te 1972'de kurulan bir işletme. Yıllarca babaları "Sakıp Usta" işletti. 2019'da vefat edince, iki kardeş devraldı. Küçük yaştan beri babalarının yanında yetişen İbrahim ve Ahmet, emanete sahip çıktı. İşletmeyi büyüttüler, 24 saat açık hale getirdiler, 50 kişiye istihdam sağladılar. İşte iki kardeşin başarı öyküsü…
Kaynak ; Milliyet