Tekil Mesaj gösterimi
Alt 28-04-26, 11:20   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Kent merkezine inen domuz 3 kişiye saldırdı!


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Olay, dün saat 23.30 sıralarında şehir merkezinde meydana geldi. Kent merkezine inip sokaklarda dolaşan yaban domuzu, farklı noktalarda karşısına çıkan 3 kişiye saldırıp, yaraladı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ekipleri sevk edildi.

Berlin’de, İsviçre’de, Hollanda’da bakıldı, Zonguldak'ta öldü: Bu işin peşini bırakmayacağım[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Yaralılar, ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırıldı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Domuzun Turgut Özal Bulvarı’nda yaya geçidinden kişiye saldırdığı anlar ise cep telefonu kamerasıyla görüntülendi. Yaban domuzu, bir süre sonra gözden uzaklaştı.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]




Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla