Tekil Mesaj gösterimi
Alt 14-04-26, 13:22   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Tek başına yapılamayan o iş! İki kadın 45 yıldır yapıyor: ‘Sabah 5'te başlıyoruz’


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]Bir zamanlar her evde yapılırdı. Şimdi sadece iki komşu kaldı. Sabahın köründe kalkıyorlar akşam ezanı ile kapatıyorlar. "Biz ölürsek, kapanır" diyen iki komşu Kayseri’nin Yeşilhisar’da yaşıyorlar. Peki bu kaybolmaya yüz tutmuş geleneği neden gençler yapmıyor? İşte detaylar…
Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla