Tekil Mesaj gösterimi
Alt 13-04-26, 14:20   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
İspanya, İran Büyükelçiliği'ni yeniden açtı! 'İş birliği fırsatı umuyoruz'


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İran basını, ülkenin kuzeyinde Hazar Denizi kıyısındaki Astara sınırından ülkeye giren İspanya'nın Tahran Büyükelçisi Antonio Sanchez-Benedito Gaspar’ın, diplomatik ekibiyle başkent Tahran'a döndüğünü ve İran'daki faaliyetlere devam edeceklerini duyurdu.

Gaspar, ülkesinin, Tahran'daki büyükelçiliğini ‘barış çabalarına katkı’ sağlamak amacıyla yeniden açtığını belirtti. İspanya'nın İran ile diplomatik ilişkilerin geliştirilmesinin yanı sıra bölgenin turizm sektörünün potansiyelini de incelediğini kaydeden Gaspar, “İleriki gümlerde ortak iş birliği fırsatlarının oluşturulmasını umuyorum” dedi.

Dışişleri Bakanı Hakan Fidan: İsrail, Türkiye'yi yeni düşman ilan etme arayışındaABD-İsrail-İran savaşı 45. gününde: Ablukaya saatler kala rest! 'Hiçbir liman güvende olmaz'
Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla