Tekil Mesaj gösterimi
Alt 09-04-26, 13:57   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Savaşa 'ateşkes' arası: İstihbarat örgütleri sınıfta mı kaldı?


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İsrail, ABD ve İran arasındaki savaşta 15 günlük ateşkes sağlandı. Geride kalan 40 günlük çatışmada en çok tartışılan meselelerden biri de istihbarat kurumlarının performansı oldu. Uzmanlar, özellikle İsrail istihbaratının bu süreçte ‘iyi sınav veremediği’ görüşünde.

09/04/2026 10:30© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla