Konu
:
Sezonunu Antalya’da açtı
Tekil Mesaj gösterimi
05-04-26, 07:24
#
1
Çevrimdışı
Rubix
Sv.20 • Efsanevi Lider
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Sezonunu Antalya’da açtı
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz.
Üye Olmak için TIKLAYIN...
]
Şarkılarını yüzlerce kişiyle bir ağızdan seslendiren Bastık, konser sırasında izleyicilerin arasına girerek, fotoğraf çektirmeyi ihmal etmedi.
Kaynak ; Milliyet
Kullanıcı Adı : Rubix
Açık Profil bilgileri
Rubix nickli üyeye özel mesaj gönderin
Rubix - Daha fazla Mesajını bul