Tekil Mesaj gösterimi
Alt 26-03-26, 01:22   #1
Çevrimiçi
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
İran Dışişleri Bakanı Arakçi: ABD ile müzakere yok


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, ABD’nin, İsrail çıkarları için bölge ülkelerini feda ettiğini söyleyerek, “Şu anki siyasetimiz ülkeyi savunmaya devam etmektir ve ABD ile müzakere yok." dedi.

25/03/2026 23:43© TRT HABER

Kaynak ; TRTHaber

  Alıntı ile Cevapla