Tekil Mesaj gösterimi
Alt 24-03-26, 07:20   #1
Çevrimdışı
aSpeNDos Konuyu Baslatan
Kullanıcıların profil bilgileri ziyaretçilere kapalı
Londra’da Yahudi kuruluşa kundaklama


[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]NEVSAL ELEVLİ / LONDRA - Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yanan araçlara müdahale ederken polis çevredeki bazı binaları boşalttı. İngiltere Başbakanı Keir Starmer “Bu korkunç bir antisemitik saldırıdır. Düşüncelerimiz bölgede bulunanlar ve anlaşılabilir şekilde endişelenen herkesle” dedi.




Kaynak ; Milliyet

  Alıntı ile Cevapla